Kontakt
O mnie

Śpiewaj z Jessie.


Jak widzicie regularność to moje drugie imię. Mam nadzieję, że to chwilowe lenistwo i w wakacje znów zacznę traktować bloga poważnie. Dzisiaj o Jessie J i szałowej aplikacji! Również Ty, możesz z nią zaśpiewać. Jak? Zapraszam na post.

Jak zaśpiewać razem z Jessie? Wystarczy, że pobierzecie aplikację karaoke, o nazwie Smule.
Tu macie linki do aplikacji na androida i IOS'a. Prócz Jessie J znajdziecie tam naprawdę fajne piosenki, które możecie śpiewać sami lub ze znajomymi. Po pobraniu wystarczy na wyszukać piosenkę lub kliknąć w reklamę na górze strony.

http://bit.ly/android-smule
http://bit.ly/ios-smule

Wiele osób użyło tego jako narzędzia do rozwoju popularności swojego FanPage'a na Facebooku czy rozpoczęcia kariery. Niektórzy w sposób śmieszny,


a inni w bardziej poważny.


Jak widzicie wystarczy być pomysłowym żeby przekształcić aplikację karaoke w rozwijającą się karierę piosenkarza. 

To na tyle w dzisiejszym poście, nie ma tego dużo ale miałem ochotę coś napisać więc o to i jest. Jeżeli jesteś tu, na blogu już któryś raz i podoba Ci się to jak piszę udostępnij, zaobserwuj. W ten sposób może kolejne osoby zaczną mnie czytać, a Ty pomożesz mi zdobyć nowych czytelników! Do zobaczenia w kolejnym wpisie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz