Kontakt
O mnie

Zrób różdżkę Harry'ego Potter'a!!! - DIY


Witam wszystkich bardzo serdecznie, a szczególnie fanów Harry'ego Potter'a! Marzyliście kiedyś o własnej różdżce? Wychodzę Wam na przeciw i prezentuje krótki poradnik jak taką różdżkę stworzyć samodzielnie! Zapraszam.

Czego będziecie potrzebować? 



Przede wszystkim kleju na gorąco. Koszt pistoletu to około 15-20 złotych w empiku. Do tego koniecznie powinniśmy przygotować farby. Ja użyłem akrylowych ale myślę, że fajny efekt mogłyby dać farby do drewna. Kolejnym "magicznym" przedmiotem są pałeczki do sushi, jeżeli akurat nie posiadacie ich w domu proponuje wykraść trochę z jakiejś chińskiej knajpki tak jak ja również uczyniłem. Bez pędzli się nie obędzie, chyba, że rękoma. Do tego możecie kupić jakieś drobne ozdoby choć ja w ogóle ich nie użyłem.

Od czego zacząć?
Pierwszym krokiem jest nałożenie gorącego kleju na jedną lub dwie (sklejone razem) pałeczki do sushi. Tu musicie wykazać się kreatywnością i stworzyć swój własny ciekawy kształt.

Jeśli chcecie dodać ozdoby, najpierw zróbcie kształt różdżki a po wyschnięciu pierwszej warstwy doklejajcie szczegóły.

Kolejnym krokiem będzie pomalowanie poklejonej pałeczki. Polecam Wam kolory typu czarny, brązowy, szary czy biały. Oczywiście nikt nie zabrania zrobienia różowej.

Jeżeli użyliście farb akrylowych możecie użyć bezbarwnego lakieru do nabłyszczenia farby (nakładamy na wyschniętą). Jeżeli użyliście farby do drewna nie sądzę, żeby było to potrzebne.

I gotowe!!!
Teraz możecie czarować niczym Hermiona lub Harry
oraz zaobserwować i polubić mojego bloga!!!
Do zobaczenia jutro! (posty codziennie od poniedziałku do soboty)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz