Kontakt
O mnie

PKP - Pytam K#%wa Po co?


PKP, Polskie Koleje Państwowe. Wszystkie pociągi się spóźniają. Brud, smród i ubóstwo. ja sądzę, że nie jest źle, a nawet coraz lepiej. Zapraszam.

Po króciusieńkiej chorobowej przerwie wracam.

Zacznijmy od tego, co taki gówniarz może wiedzieć o jeżdżeniu pociągami. Śpieszę Wam z odpowiedziom. Od 2 lat co około 2-3 tygodnie jeżdżę pociągiem do Bydgoszczy. Raz starymi pociągami, raz nowymi. Wszyscy mówią jakie to PKP jest złe. Jedni, że za wolno, drudzy, że za szybko. Inni, że beznadziejne warunki, kolejni, że nie taki złe.

Ja uważam, że z naszymi pociągami nie jest źle. Czasem potrzęsie, ale na ogół każdą moją podróż wspominam świetnie. Zdarzyło mi się raz, że pociąg opóźnił się 2 godziny. No cóż, zdarza się. Trudno, wynagrodzenie było takie, że przez ten długi czas słuchałem żartów i gadania dwóch pijących wódkę kolegów. Robili to kulturalnie i nie widzę w tym nic złego, a przy okazji umilili wszystkim pasażerom oczekiwanie.

Z tego co słyszałem ostatnio Koleje Państwowe kupiły nowe wagony do pociągów regionalnych. To bardzo fajnie, bo bilety są o wiele tańsze niż w InterCity, a prawdopodobnie będzie się jeździło równie wygodnie.

Podsumowując. NIE NARZEKAJMY (Pytam Kurwa Po co?) bo nie jest źle. Przypomniałem sobie jeszcze, że według mnie pociągi to najlepszy środek transportu. Czasem nie dowierzam, że Polskie pola potrafią być tak zwykłe i tak piękne jednocześnie.

Podzielasz moje zdanie??? Przekonaj się też o innych moich poglądach i ciekawych wydarzeniach z mojego życia. Like'uj stronę na Facebooku, żeby nic nie przegapić!!! Tak w ogóle to jestem ciekaw ile osób byłoby zainteresowane blogiem prowadzonym oczywiście przeze mnie, dotyczącego gadżetów do telefonów, nowostek technologicznych i recenzji? Dajcie znać co o tym myślicie tu niżej w komentarzu!!!






1 komentarz:

  1. zgadzam sie z tym co napisałeś w 100% ale ludzie i tak zawsze bedą narzekać
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń