Kontakt
O mnie

Jak poderwać dziewczynę na rosół?


Chcesz poderwać dziewczynę, która podoba Ci się od dawna? Nie do końca wiesz jak to zrobić? Mam dla Ciebie prostą i tajną metodę. Podryw na rosół. Zapraszam!

Nie jestem pewien czy ta technika działa na facetów przed 30, ale myślę, że nic się nie stanie jak spróbujecie.

Pierwsze co będziecie musieli wykonać do tego podrywu to wlać do garnka wody (około 3/4 naczynia), oraz dorzucić 4 skrzydełka kurczaka, ziele angielskie (4 ziarenka) i 3 liście laurowe. Gotujcie wszystko przez około 15 minut, tak żeby nie wykipiło ale leciutko bulgotało (puszczało bąbelki).

 Kolejnym bardzo ważnym krokiem będzie pokrojenie kilku warzyw. Weźcie marchewkę, por, seler i 2 ząbki czosnku. Na zdjęciu macie pokazane, które to, które. Tak, ja też nie wiedziałem na początku po co to ale później się przekonacie. Pokrojone warzywa dorzućcie do wywaru. Kupcie lubczyk (podobno to taki zielarski afrodyzjak* Poczytajcie w zastosowaniu *) i sypnijcie sporą garść do garnka. Przykryjcie pokrywką (jak na załączonym zdjęciu) i gotujcie przez 40 minut. Po tym czasie zmniejszcie siłę grzania do w miarę jak najmniejszej. Ma się lekko podgrzewać. Doprawcie magi i pieprzem według własnego uznania.
Teraz potrzebny Ci będzie makaron. Musi być jak najbardziej męski, ja wybrałem w dinozaury ale kokardki i serduszka też mogą być. W drugim garnku wlewamy wodę, 3/4 garnka, oraz dodajemy łyżkę soli i oleju. Przeczytajcie na opakowaniu przez ile go gotować i co jakiś czas sprawdzajcie czy jest już dobry. Nie za miękki, nie za twardy.

Kiedy będzie już dobry, przelejcie go do sitka i ostudźcie zimną wodą, żeby się nie sklejał.

Teraz zostaje Ci już przelać wywar do miski, dodać makaron i zaprosić dziewczynę na pyszny obiad lub zrobić go kiedy będzie chora. Jestem pewien, że każda kobieta w chłodny dzień ucieszyłaby się z pysznego, rozgrzewającego rosołku.

Życzę wszystkim smacznego i jeśli spodobał Wam się ten post koniecznie like'ujcie na Facebooku lub obserwujcie, żeby nic nie przegapić! Rzućcie też okiem na inne konta społecznościowe jak snapchat (@pabgrubas) lub instagram (@getup_blog). Do zobaczenia jutro! (Posty codziennie od poniedziałku do soboty!)






1 komentarz:

  1. heheh ;) ciekawie napisany przepis kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń