Kontakt
O mnie

Saszan w Celebrity Splash.


Byłem dziś na Celebrity Splash i z pewnych aspektów jestem niezadowolony, a z pewnych tak. #kochamsaszan i, w ogóle. Zapraszam!
Było strasznie gorąco, a Saszanators krzyczały jak szalone. Idea programu dupy nie urywała ale zobaczyłem wiele fajnych rzeczy na, których bazuje telewizja.


Załamałem się widząc ile osób podchodzi po autograf i zdjęcie do rolnika z programu "Rolnik Szuka Żony". Powiedzcie mi jak można uznawać takiego człowieka za celebryte i robić sobie z nim selfie??? JAK?!

Ze wszystkich "celebrytów" znałem 2. Więc szaleństwo. Gdyby nie Saszan i ten od "Ja uwielbiam jo.." To nic by z tego nie było.

na 2 godzinną wersje składało się 4 godziny nagrywania i dublowania kilku rzeczy więc to nie jest aż tak na żywo jak by się wszystkim wydawało.

Aha no i do Saszan nic nie mam, ale jej fanki czasem przesadzały no i nie mają zazwyczaj więcej niż 13 lat. Ale ktoś też musi śpiewać dla takiej publiczności. Całość oceniam na 3/10.

To by było na tyle dziś, do zobaczenia w poniedziałek!!! Koniecznie lajkujcie bloga na Facebooku i obserwujcie, oraz wpadnijcie na resztę moich kont społecznościowych jak instagram (tu po prawej ->)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz