Kontakt
O mnie

JAKIE OBRZYDLIWE!!!

Obiecywałem kilka fajnych rzeczy, które pojawią się oczywiście w najbliższych dniach. Chcę tu pisać o tym o czym mam ochotę, a nie o tym co ustaliłem. W związku z tym dziś o BEAN BOOZLED Jelly Beans. Tak, to te, które tak obrzydliwie smakują. Zapraszam!

Może wytłumaczę Wam na czym to polega. Pudełko zawiera około chyba 20 fasolek, które mają różne smaki. Od gruszkowego (najlepszego) do chociażby rzygów czy zgniłego jajka (najgorsze). Podobno ma być fifti fifti, ale po pięciu obrzydliwych smakach przestałem w to wierzyć. Zawsze myślałem, że te wszystkie filmiki na YouTube z Jelly Beans'ami to lekka wkręta i nie są aż takie złe. Dziś z przykrością muszę stwierdzić, że to najgorsze co kiedykolwiek jadłem. 

Fasolek nie można nabyć w Polsce. Głównie za granicą. Na szczęście firma Jelly Belly przychodzi nam z pomocą i możemy zamówić Beans'y na ich oficjalnej stronie! KLIK


Macie jeszcze kilka zdjęć! Zapraszam Was również do kanału YouTube, ponieważ niedługo pojawi się tam również film z konsumpcji owych fasolek. Obserwujcie bloga, by budować najfajniejszą grupę społecznościową/odbiorców w internecie! Z Facebooka dowiecie się o nowych postach a na Instagramie zobaczycie zdjęcia z codziennego życia i tworzenia bloga :D Do zobaczenia jutro!








7 komentarzy:

  1. Mała poprawka: o ile się nie mylę to są dostepne w Rossmannie i TK maxxie.
    Osobiście próbowałam 10 smaków kilka lat temux a ostatnio arbuz, inny owocowy i.. wymiocinowy. Łe.
    Ale ogólnie genialna sprawa z tymi fasolkami :D www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, są 2 firmy, które robią owe fasolki. Jelly Belly i Jelly Beans. W Polsce dostępne są Jelly Beans (Harry Poter), a za granicą te drugie. Może się mylę, sprawdzę i się przekonam!

      Usuń
    2. A o tym nie wiedzialam..w takim razie próbowałam zawsze tych zagranicznych :)
      Ciekawe czy te z rossmana też są spoko :p

      Usuń
  2. Z tego co się orientuję, w Warszawie jest magazyn ze słodyczami z USA i Wielkiej Brytanii, w której one są.:) Wiem bo zamawiałam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że są tak ohydne i tak chyba chcę je spróbować xD
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dałem rady zjeść wszystkich (zostawiłem dziewczynie :D) co z resztą będzie można zobaczyć na kanale YouTube! https://www.youtube.com/channel/UC7BJzTIvX17TwLYHBI0qURg

      Usuń
  4. Widziałam je u nas w Rossmannie! Muszę wypróbować.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń