Kontakt
O mnie

Bo o twarz trzeba dbać!

Dziś kolejny trening na siłowni. Wróciłem trochę zmęczony, choć skróciłem trening o 15 minut ze względu na kilka spraw do załatwienia. Oczywiście nie obędzie się bez postu. Już od jakiegoś czasu myślę co by tu napisać w piątek. I padło na to, jak ja dbam o twarz, i jakie preparaty uważam za kompleksowy zestaw. Chodzi tu głównie o trądzik na, który długo nie zwracałem uwagi. W związku z kompleksową przemianą przydałoby się zadbać również o cerę. Będzie to post raczej dla mężczyzn bo zakładam, że dziewczyny dbają o tego typu sprawy. Chociaż może zwrócę waszą uwagę na któryś z kosmetyków. Naprawdę uważam, że młodzież, szczególnie płeć męska powinna częściej dbać o takie rzeczy, bo zadbana twarz jest bardzo ważną częścią higieny.

Pierwszym czego ja używam jest krem firmy Under20 na dzień, którym smaruję twarz 2 razy dziennie (rano i popołudniu). Krem ma właściwości matujące, więc nie będzie świeciła się wam skóra.

Drugą rzeczą którą używam bezpośrednio na twarz jest zwykły piling, 2 razy w tygodniu mi wystarczają. Grubość tych śmiesznych ziarenek zależy już tylko od tego jakie lubicie lub jakie preferuje wasza skóra.

Trzecim preparatem którego nie nakładam na twarz, jest suplement diety Visaxinum, dla osób z cerą trądzikową. Same tabletki oczywiście nie poprawiają wam cery, są one pomocą w oczyszczeniu twarzy.


Właściwie to tyle, solidnie dbajcie o cerę! Ja również rozpoczynam uzdrawianie jej, nie jest jeszcze idealnie ale mam nadzieję, że się poprawi. Jeśli chcielibyście zobaczyć porównanie, pojawi się ono pewnie w przeciągu kilkunastu dni, porobię zdjęcia rano i wieczorem każdego dnia i sprawdzimy co się zmieniło! Do usłyszenia! Zapraszam do obserwowania bloga, like'owania Facebooka i dodawania bloga do zakładek!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz