Kontakt
O mnie

Wielki Start!

Hej, mam na imię Olaf i tymi właśnie słowami chciałbym zapoczątkować nowy rozdział w moim życiu. Może krótko o sobie, interesuje się masą rzeczy, nie mam jednej konkretnej i to uważam za problem, jestem dość śmiały i uwielbiam wyrażać swoje zdanie, niestety mam tak zwany "słomiany zapał". Zakładam tego bloga żeby tej niezbyt fajnej cechy się pozbyć, postaram się motywować siebie w każdy możliwy sposób i spróbuję wytrwać w postanowieniach które z resztą tutaj wypiszę. Cel tego bloga jest taki, że chciałbym zmotywować siebie jak i również was do działania w różnych kierunkach. Będę opisywał tu moje próby, wygrane, porażki, pokazując, że coś nie zawsze się udaje ale można się z tego pozbierać i działać dalej. Myślę, że kategorie tego bloga ciężko jest wybrać, będzie o wszystkim co się w moim życiu dzieje, czasem o kulinariach, czasem DIY (mam już kilka ciekawych pomysłów), czasem o wydarzeniach w których wezmę udział. W każdym razie na pewno nie będziecie się nudzić i już polecam wam dodać bloga do zakładek lub like'nąć na Facebooku ponieważ tam będę informował was o nowych postach!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz