Kontakt
O mnie

Buty i paznokcie - Czy powinienem czuć się jak kobieta?

Pierwszy weekend kiedy piszę dla was posta. Właściwie czuje się jakoś szczęśliwszy, nie wiem czy to przez przemianę i siłownie czy przez bloga. Dzisiaj byłem kupić buty na zimę. Tak, tak dopiero teraz bo jak wiemy zima w Polsce nie jest bardzo straszna, więc do teraz chodziłem w newbalance'ach. Do Starego Browaru (mieszkam w Poznaniu) wybrałem się z zamiarem kupienia wymarzonych Timberland'ów. Sklep  został niestety zlikwidowany, więc byłem zmuszony poszukać ich w innych sklepach obuwniczych. Modelu, którego szukałem nie znalazłem ale zdecydowałem się na coś o wiele lepszego. Ubieram się raczej różnie, raz dresik,  raz dżinsy, a jeśli kupiłbym Timberland'y nie mógł bym nosić do nich luźnych, dresowych spodni. KUPIŁEM ZIMOWE NEWBALANC'Y. Ahh chyba nigdy się ode mnie nie odczepią.. Do rzeczy, byłem również w Rossmanie i nabyłem coś czego już długo potrzebowałem.

Przyznaje się bez bicia, że cholernie obgryzam paznokcie. Zdjęcia paznokci ze względów estetycznych nie będę wstawiał. ewentualnie, później żeby pokazać wam jak się zmieniłem! Za chwilę pierwszy raz będę malował paznokcie. Trzymajcie mnie, nie sądziłem, że kiedykolwiek sam to zrobię. Później zostaje już tylko rozkoszować się, chemicznie gorzkim i gryzącym w język smakiem lakieru "Pazurek". Muszę w końcu coś z tym zrobić, bo nie dość, że nie fajnie wygląda to może mieć skutki za kilka lat. To by było chyba na tyle, ten post był bardziej daily niż, jakikolwiek inny ;D Zapraszam was do likowania na Facebooku, obserwowania i dodawania bloga do zakładek. Specjalnie dla was wprowadziłem również subskrybcje e-mail!---------> (Tu po prawej) Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego weekendu! Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz