Kontakt
O mnie

Kiedy wstaniesz lewą nogą.

Bywają dni w, których na dobry początek smaczne śniadanie nie wystarczy. Tak, to te kiedy wstajemy lewą nogą. Jak sobie wtedy radzić, kluczową rzeczą na poprawę humoru jest muzyka!

 Jak wiemy hałas jest szkodliwy dla naszego słuchu. Niektóre dźwięki wykorzystuje się natomiast do masaży, i nie, nie jest to muzyka relaksacyjna. Istnieje coś takiego jak, masaż dźwiękiem. Kładzie się metalowe misy na poszczególnych częściach ciała, a drgania mis przy granych dźwiękach wibrując masują ciało.

Zapytałem kilku moich znajomych o piosenki, które im pomagają w trudnych chwilach lub przy ciężkich porankach. Wybrałem natomiast, 3 według mnie najlepsze.



Maroon 5 - Sugar. Po prostu nie mogłem nie dać tej piosenki na #1 miejsce. Utwór ma naprawdę fajny, pobudzający rytm. Poza tym nie mogę tu nie wspomnieć o teledysku, ciarki mnie przechodzą jak widzę reakcje tych ludzi, naprawdę niesamowite. (Polecam obejrzeć)




Earth, Wind & Fire - September. Możecie ją usłyszeć w filmie "Nietykalni". Jest to Disco z końca lat 70'tych. Uwielbiam posłuchać z rana tej piosenki, a nawet potańczyć i pośpiewać.


Bee Gees - Stayin' Alive. Kolejna piosenka z lat 70'tych, rodzaju Disco. Sądzę, że jest przez Was znana i mimo, że wszyscy znają tekst.. wróć. Tylko "A A A, stayin' alive". To rzadko kto wie jaki zespół wykonuje utwór. Piosenkę dodałem do mojej "porannej playlisty" dodałem dopiero dziś, ale jest świetna i na pewno będę jej słuchał.

Prawdopodobnie jutro wybieram się do manufaktury słodyczy i chętnie napiszę Wam czy w Poznańska mała wytwórnia jest godna zawitania do niej. Zaobserwuj i polike'uj na Facebooku, żeby nie przegapić żadnego nowego postu!!! Do zobaczenia jutro!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz