Kontakt
O mnie

Muzyka, 50 twarzy Grey'a i brudne metale.

Nikt się nad tym nie zastanawia, ale muzyka to trudny temat przy, którym często ludzie spierają się ze sobą. Czasem spotykamy się z dyskryminacją spowodowaną słuchaniem innego typu muzyki niż inni. Dla mnie muzyka to coś tak niesamowicie rozwiniętego, że nie byłbym w stanie słuchać jednego typu, to strasznie ograniczone. Mam swoje ulubione piosenki, ale słucham wszystkiego co mi się spodoba, nie zależnie czy jest to rock, czy pop, rap, muzyka klasyczna lub nawet Disco Polo. Jeśli jesteście tego samego zdania zapraszam do przejrzenia moich YouTube'owych playlist:

Chcę w tym poście wspomnieć o słuchaniu muzyki w trakcie tego jak gdzieś idziemy czy jedziemy.
Przyznam się, że do końcówki 1 klasy gimnazjum tego nie robiłem.. Wiem to dość dziwne, sam nie wiem dlaczego nigdy tego nie próbowałem. Kiedy pewnego dnia wyszedłem ze szkoły, przypomniałem sobie, że nie wyjąłem słuchawek z kieszeni. Postanowiłem posłuchać muzyki. Moja reakcja była niesamowita. To uczucie zawładnęło mną całkowicie, bo nigdy nie sądziłem, że może mi to sprawić tyle przyjemności, nie słyszałem żadnych dźwięków z otoczenia, i to było super!
Była to chyba piosenka David'a Guett'y - She Wolf, którą z resztą bardzo lubię i czasem do niej wracam. Słucham również rapu i wcale nie uważam, że to muzyka tylko dla dresów i hołoty, tak samo myślę o rocku, nie jest to muzyka dla brudasów i satanistów. Każda muzyka jest w pewien sposób wartościowa (Nie licząc Tigera i Kobry). Moje ulubione piosenki z ostatniego czasu to na pewno

The Weeknd - Earned It (50 twarzy Grey'a)


Hozier - Take me to church


 Polecam je wam bardzo serdecznie, a ja lecę po siostrę do przedszkola! Jutro mija już 2 tydzień siłowni!!! Bardzo mi się to spodobało i mógłbym spędzać tam całe dnie. Paznokci nie obgryzam i chyba już całkiem się od tego wyzwoliłem! Jeden sukces za mną. Zapraszam was do obserwowania, like'owania na Facebooku, dodawania do zakładek i subskrybowania przez e-mail! Do zobaczenia jutro!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz