Kontakt
O mnie

Szybko i smacznie!!! - Babeczki

Witam, witam! Dzisiaj miał być trochę inny post ale postanowiłem wykazać się kulinarnie i pokazać Wam przepis na pyszne, zdrowe babeczki z płatkami owsianymi! Jestem pewien, że babeczki wam zasmakują, więc spróbujcie zrobić je sami w domu. Zapraszam!


Składniki:

  • 1 i 1/4 szklanki mąki pszennej razowej
  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 1/3 szklanki otrębów pszennych
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • szczypta soli
  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki musu jabłkowego (zetrzyjcie jabłko na najmniejszych oczkach tarki, mi wystarczyło 1 duże jabłko)
  • 3 łyżki oleju słonecznikowego (ja dałem olej rzepakowy z oliwą z oliwek i jest git)
  • 1/4 szklanki syropu klonowego (Dałem miód, równie dobrze smakuje)
W jednym naczyniu wymieszać suche składniki: mąkę, płatki, otręby, proszek do pieczenia, sodę, cynamon i sól, a w drugim mokre: roztrzepane jajko, mleko, mus, olej i syrop lub miód.


Teraz, wystarczy, że pomieszacie wszystko ze sobą aż do połączenia się składników, wyłożycie formę tymi takimi papierkami do babeczek i nałożycie do nich ciasta. Około 3/4 wysokości foremki. Możecie posypać płatkami owsianymi lub kawałeczkami czekolady!



Nagrzejcie piekarnik do 190°C i pieczcie przez około 25 minut. Sprawdzać czy babeczki są gotowe możecie przez wbijanie w jedną z babeczek drewnianego patyczka do szaszłyków. Jeśli koniec patyczka jest mokry babeczki nie są gotowe, jeśli suchy możecie wyjmować je z piekarnika!




Smacznego!
Koniecznie zaobserwuj i like'uj na Facebooku!!!




1 komentarz:

  1. Masz super bloga. Fajny pomysł na babeczki.
    Po raz pierwszy spotkałem bloga pisanego przez chłopaka. Super.
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń