Kontakt
O mnie

Zima, zima, ferie.

Miałem problem z dzisiejszym postem z powodu braku tematu.. Nie miałem kompletnie pomysłu co mam wam napisać. Na szczęście wpadłem na pomysł, że opowiem wam co mam zamiar robić w ferie (16 lutego - 1 marca) i kilka ciekawych rzeczy związanych z zimą, które ostatnio znalazłem. W tym roku jadę w Polskie góry i już nie mogę się doczekać. Jeżdżę i na snowboardzie i na nartach, choć od 3 lat, tylko na desce. Jak tylko pomyślę, o feriach przechodzą mnie ciarki bo czuję, że tego roczna przerwa zimowa będzie wspaniała! Na początek kilka ubrań, które bardzo chcę jeszcze przed feriami kupić albo nawet w ich trakcie (jeśli się nie uda to na przyszłe). 

1.

Czapka z brodą! Dla każdego fana wikingów i krasnoludów. Uważam, że jest świetna, może nie na co dzień ale z pewnością na snowboard czy narty! Możecie znaleźć takie czapki na TEJ stronie, produkty wysyłane są niestety z Los Angeles, lecz ich cena to 135 złotych (według mnie za coś takiego nie dużo).

2.

Kombinezon prosto ze strony Aloha From Deer! Uważam go za coś co koniecznie muszę mieć, zastanawiam się jeszcze nad całym czarnym ze znakiem batmana. Z tego co jest napisane w opisie, możemy go nosić w pomieszczeniu jak i na zewnątrz. Zimą można ubrać coś cieplejszego pod spód!

3.

Czapka, również z AFD. Nie wiem dlaczego ale bardzo podoba mi się żółty z czarnym. Nie wiem co jeszcze napisać.,,

Możliwe, że będę miał ze sobą kamerę sportową (nic na 100%), więc postaram się by pojawił się post ze zdjęciami a może nawet, krótkimi filmami z ferii.
Dzisiaj taki bardziej luźny post, bo naprawdę nie miałem co pisać.. Przepraszam, was. Mam zaplanowane kilka fajnych postów, ale potrzebują one troszkę czasu więc nie jestem w stanie ich teraz wykonać. Zapraszam Was do obserwowania, like'owania Facebooka, dodawania do zakładek i subskrybcji e-mail. Do zobaczenia jutro!

Piosenka dnia!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz