Kontakt
O mnie

O Polsce, po polsku.


Obecnie mam 16 lat i za dwie wiosny będę oficjalnie osobą dorosłą, która może głosować, pracować itp. W związku z ostatnimi tematami poruszanymi wśród moich rówieśników poczułem potrzebę wypowiedzenia się o tym jak ważna powinna być dla Nas Polska. Zapraszam.



Jak to już od dawna się dzieje. Mnóstwo, wręcz chordy ludzi wyjeżdżają z Polski w poszukiwaniu "pracy". Jakiej? Stereotypy mówią, że na zmywak. Oczywiście zmienia się to i jak najbardziej rozwija. Polacy są chwaleni za granicą, że pracowici, inteligentni, kreatywni, a mnie tylko zastanawia, czemu naszych sukcesów nie mogą oglądać przyjeżdżając do naszego kraju? -Oj Olaf bo w Polsce nie ma dla mnie pracy i ogólnie jest gównianie bo słaby rząd i bieda.

NIE. Zdecydowanie nie, ktoś kto tak mówi prawdopodobnie kompletnie nie ma pojęcia o tym jak Polska zmieniła się na przestrzeni dosłownie kilku lat na lepsze. Wystarczy pojechać nad morze czy w góry żeby zobaczyć jak rozwinęła się agroturystyka. W Poznaniu powstaje mnóstwo przepięknych, kreatywnie tworzonych restauracji, kawiarni czy innego typu działalności.

Kto ma pracować na to żeby w Polsce było lepiej skoro wszyscy chcą wyjechać. Może emeryci? Polecam się Wam zastanowić nad tym bo Polska to przepiękny kraj, który warto pielęgnować, żeby kiedyś ludzie innych narodowości z chęcią przyjeżdżali do naszej ojczyzny. I żeby nie było, nie mam nic przeciwko wyjeżdżaniu na studia za granicę, to co innego.

Zapraszam Was na Facebooka gdzie dowiecie się o kolejnych postach jak i ciekawych rzeczach, które wygrzebałem w internecie. Na pozostałych kotach społecznościowych możecie poznać mnie od prywatnej strony. Do zobaczenia w piątek!!! Pamiętajcie, że już niedługo otwieram kolejnego bloga dotyczącego seriali, gier i nowych technologii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz