Kontakt
O mnie

Week's Favourites #3


Sobota powoli już mija, a ja przychodzę do Was z kolejnym, trzecim już Week's Favourites! Zobaczcie jaki post w tym tygodniu osiągną największą popularność w śród czytelników, co smacznego udało mi się znaleźć i kilka innych rzeczy. Zapraszam!

Piosenką, która ma za zadanie uprzyjemnić Wam czytanie jest True Colors w wykonaniu Artists Against. Piosenkę usłyszałem w wykonaniu AudioFeels podczas spotkania z nimi u mnie w szkole. Link - Klik! (Kiedyś byli w Mam Talent i są naprawdę genialni, polecam posłuchać ich wszystkich piosenek) Dlaczego w takim razie nie wstawiam ich piosenki? Niestety nie jest w jakości studyjnej tylko live.



Najlepszym postem w tym tygodniu stał się post o najlepszych kanałach na YouTube, który osiągnął prawie 500 wyświetleń! (Jak dla kogo ale dla mnie to niezły wynik). Od wywiadów 20m2 po Historię bez cenzury, przez pyszne i przepiękne torty, babeczki i inne rewolucje Rosanny Pansino. Z resztą, zobaczcie sami - Klik!
Jeśli chodzi o jedzenie, w tym tygodniu znów są to słodycze. Kojarzycie japoński przysmak o nazwie Pocky? Jeżeli nie, już tłumaczę. Są to paluszki otoczone różnego smaku czekoladą. Do wyboru jest zazwyczaj bardzo dużo smaków, niestety kosztują one sporo razem z przesyłką. Jednym z nowszych produktów Biedronki, przynajmniej u mnie na "wsi" są właśnie takie paluszki! Nie są one od firmy Pocky ale smakują dokładnie tak samo dobrze. Nie pozostaje mi nic innego jak pójść tam jeszcze raz i zaopatrzyć się na zapas.
Jestem gimbusem i oglądam anime.. (Co prawda nie dużo ale jednak) Tak, tak japońskie bajki, bla bla bla. Ale jeżeli miał bym podać moje ulubione anime, które mógłbym oglądać cały czas byłby to Accel World! Nie mam zamiaru zdradzać Wam fabuły. Zachęcam do obejrzenia bo jest naprawdę super.


To tyle w dzisiejszym Week's Favourites! Zapraszam Was na Facebooka gdzie czasem wrzucam coś innego niż link do nowego postu. Zazwyczaj są to jakieś filmy lub teksty, które zwrócą moją uwagę. I już za 6 dni będę miał właściwie 90% luzik w szkole, a to oznacza naprawdę świetne posty. W końcu będę miał czas żeby każdy post dopracować na perfekt, więc opłaca się lajkować fanpage i obserwować bloga! Do zobaczenia w poniedziałek.




1 komentarz:

  1. "True colors" to niesamowicie oklepana piosenka do coverowania. Słyszałam ją już chyba u każdego i wszędzie. Chociaż sama sentymentem darzę wykonanie All Time Low i Glee Cast. :')

    OdpowiedzUsuń