Kontakt
O mnie

Jestem Olaf, i...


Kim jestem? Nie jeden człowiek zadaje sobie to pytanie. Ten post ma funkcję powiedzenia Wam kim jestem i jakie mam cechy ale i zobrazowanie mi, jakie są moje wady i zalety (z zaletami mam ostatnio problem). Uważam, że dla każdego taka terapia może być dobra. Jaka? Zapraszam,
Jestem Olaf, i to ja pisze tego bloga.
Jestem Olaf, i mieszkam w Poznaniu.
Jestem Olaf, i nie jestem najchudszy ale pasuje mi mój wygląd i nie  wstydzę się siebie.
Jestem Olaf, i zdarza mi się narzekać jak typowy Polaczek, lub jak dziecko.
Jestem Olaf, i często wyolbrzymiam.
Jestem Olaf, i kiedy się ekscytuje mówię o wiele głośniej.
Jestem Olaf, i piszę naprawdę dobre posty (i bloga).
Jestem Olaf, i obgryzam paznokcie (nadal próbuję się tego oduczyć, zobaczcie - Klik!)
Jestem Olaf, i potrafię być naprawdę pomysłowy.
Jestem Olaf, i uwielbiam dyskutować.
Jestem Olaf, i nienawidzę alkoholu (w większych ilościach).
Jestem Olaf, i jestem asertywny.
Jestem Olaf, i dużo gram na komputerze.
Jestem Olaf, i jestem sobą.

Kolejny post już w sobotę, czyli już drugie Week's Favourites! Koniecznie polajkuj fanpage na facebooku i rzuć okiem na inne konta społecznościowe!!! Do jutra.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz