Kontakt
O mnie

Week's Favourites #1


Ahh, sobota. Niby ulubiony dzień tygodnia, a w święta jakby mniej. Postanowiłem, że w soboty najczęściej pojawiać się będą przeglądy w, których poopowiadam Wam trochę o rzeczach, piosenkach, apkach, postach i wydarzeniach, najlepszych w tym tygodniu! Zapraszam.

Zacznijmy od piosenki, która zawładnęła moją głową w tym tygodniu. Możecie puścić ją sobie w tle i czytać dalej!



Najpopularniejszym postem w tym tygodniu stał się post "O moich jajkach." Jeśli jeszcze nie czytałeś KONIECZNIE to zrób!!! Szybko, już - LINK


Moje jajka czekt. Hmm co dalej? Chyba aplikacja. Polecałem ja już w poście dla śpiochów, więc osoby, które czytają regularnie (jak Ty też chcesz czytać regularnie to zarzuć lajka na fejsie!) wiedzą o co chodzi. Jest to aplikacja, budzik, który swoim doprowadzaniem do szału już nie raz postawił mnie na nogi. Nazywa się iCukoo i  jest to naprawdę dobry budzik. Jakimś cudem nie udaje mi się go wyłączyć w kilka sekund i ma naprawdę fajne dźwięki, które nie niszczą Twoich uszu z samego rana. 

Produktem tygodnia zostały KINDERKI <3 Nawet nie tygodnia. To moje ulubione słodycze, spróbujcie, a się nie zawiedziecie. Są naprawdę dobre i nie wyobrażam sobie życia bez nich. Ten chłopiec na opakowaniu tworzy pozory niewinności, a w środku (nie, nie chłopca) znajduje się pyszna czekolada z jakąś dziwną chemią w środku. 


Co do wydarzeń, ja jako największy fan One Direction kiedy dowiedziałem się, że Zayn odchodzi z zespołu, naprawdę się załamałem (z tond ten post o smutku). To ogromny bul dla fanów. Jak on mógł to zrobić, naprawdę nie rozumiem.. Na szczęście Justin zawsze pozostanie w jednym kawałku.

Ten ziemniak na dole płacze bo Zejn otszed. Polajkuj bloga na facebooku albo zaobserwuj, na pewno zrobi mu się lepiej. Do zobaczenia w poniedziałek!





1 komentarz:

  1. Kocham kinderki, haha:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń